Elke woensdag van 10.00 tot 13.30 uur is iedereen – jong en oud – van harte welkom in de foyer van ons dorpshuis voor het Huiskamerproject. Een plek om elkaar te ontmoeten, even binnen te lopen en samen de ochtend door te brengen.
Onder het genot van een kopje koffie of thee met gratis zelfgemaakt gebak is er alle ruimte voor een praatje, gezelligheid en het spelen van een spelletje. Niets hoeft, alles mag.
Voor wie dat wil, is er rond 12.30 uur een gezamenlijke lunch met verse, zelfgemaakte soep en brood. De kosten voor de lunch bedragen €4,00 per persoon.
Loop gerust eens binnen — u bent van harte welkom!
Contact: Elke Ouweltjes