«

»

mrt 30 2015

Bericht afdrukken

Loek Hogenhout treedt terug als directeur van Merk Fryslân

Loek HogenhoutAfgelopen week heeft Loek Hogenhout bij de Raad van Toezicht aangegeven dat hij zijn functie van directeur Merk Fryslân met ingang van 26 maart 2015 neerlegt. Aan dit besluit liggen persoonlijke overwegingen ten grondslag.

Loek Hogenhout was sinds april 2014 bij Stichting Merk Fryslân werkzaam en vanuit zijn functie verantwoordelijk voor de marketing en promotie van de provincie Friesland. De Raad van Toezicht respecteert zijn besluit en beraadt zich over de opvolging van Loek Hogenhout.

Stichting Merk Fryslân is verantwoordelijk voor de brede regiomarketing van de provincie Fryslân en bouwt vanuit deze hoedanigheid de activiteiten van Beleef Friesland, Fan Fryslân en voormalig Tourist Info Fryslân verder uit. Naast de toeristische marketing, werkt Merk Fryslân aan productontwikkeling, het gastheerschap van Friesland en bevordert het verkeer voor zakelijk toerisme naar Friesland. Hiermee vervult Merk Fryslân niet alleen een figuurlijke ‘spin in het web’ functie maar ook een letterlijke, door het beheer van www.beleeffriesland.nl en de hierbij behorende Facebook en Twitter accounts.

Permanente koppeling naar dit artikel: https://www.woudsendonline.nl/nieuws/loek-hogenhout-treedt-terug-als-directeur-van-merk-fryslan